Sunday, February 15, 2015

დღე მეოთხე დღევანდელი დღე საკმაოდ საინტერესო იყო,ჩვენ შევისწავლეთ
გზამკვლევი შეფასების სხვადასხვ მეთოდის განვითარებისა და გამოყენებისათვის
შეფასების სტრატეგიები, მოსწავლეების წინარე ცოდნის/საჭიროებების დადგენაკონცეპტუალური რუკები
აქტივობების მიმდევრობა
დიაგრამები კლასიფიკატორებით
პრიორიტეტების ჩამონათვალი (აქ სასურველია ეს ინგლისური ვერსიები მე ჩამოვტვორთო), http://www.intel.com/content/dam/www/program/education/us/en/documents/assessing-projects/strategies/gauging-kwl-charts.pdf
K-W-L დიაგრამები ეხმარებიან მოსწავლეებს იმის გააზრებაში, თუ რა იციან საკითხის შესახებ, რისი ცოდნა უნდათ, რა ისწავლეს და კიდევ რა არის შესასწავლი. ისინი მოსწავლეებს საშუალებას აძლევენ, რომ დაინტერესდნენ საკითხით მანამ, სანამ... აქ ვირჩევ მეთოდს და ინსტრუმენტს რომელიც სასურველია ან შესაფერისი ცემთან- ამას ბოლოში აქვს-შეფასების საშუალება/ინსტრუმენტი
„ვიცი-მინდა ვიცოდე-როგორ გავიგო-რა გავიგე“ ცხრილი დამხმარე გრაფიკი რათა გამოიკვეთოს მოსწ საჭიროების დადგენა.თვითრეგულირებისა და თანამშრომლობის წახალისება-Helping Students Plan Projects
translate google chrome- გავეცანით ამ საიტსაც რომელის გამოადგებათ.თვითრეგულირებისა  თანამშრომლობის წახალისება-Helping Students Plan Projects
პროგრესის მონიტორინგიSample Learning Log
Below is an example of a learning log for recording data from the Unit Plan, The Great Bean Race in Designing Effective Projects.Prompts to Encourage Self-Management of Projects
მეტაშემეცნება ანუ "აზროვნება აზროვნების შესახებ"გზამკვლევი შეფასების ხვადასხვა მეთოდის განვითარების და გამოყენებისათვის
შეფასების სტრატეგიები
გამოიყენეთ ეს სტრატეგიები პროექტის დასრულებისას მოსწავლეების გაგებისა და უნარების შესამოწმებლად. ამ კატეგორიაში წარმოდგენილია ორი განსხვავებული ტიპის სტრატეგია:Demonstrating Understanding
Rubrics and Scoring Guides

No comments:

Post a Comment